Το διδακτικά άρρυθμο μάθημα

Δεν  είναι σπάνιο ένα μάθημα, για ποικίλους λόγους, να καταστεί άρρυθμο και να παρουσιάσει συμπτώματα διδακτικής αστάθειας και ακαταστασίας.

Αν όλα αυτά οφείλονται στο διδάσκοντα, θα πρέπει να τα καταπολεμήσει· να αναζητήσει δηλαδή τρόπους για να περάσει από τη διδακτική αρρυθμία στη διδακτική οργανωτικότητα. Αυτό, κυρίως, προσπαθεί να δείξει η παρουσίαση που ακολουθεί.

Εξάλλου, σήμερα, η σύγχρονη τεχνολογία και, ειδικά, η αξιοποίηση του υπολογιστή στη διδακτική πράξη, μεταξύ των άλλων πολλών που προσφέρουν, είναι και η δυνατότητα να οργανώνει κανείς το μάθημά του με ιδανικό τρόπο…

Arrythmo_Mathima

ΝΠ, 30/11/2011

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s